Ciao Luca, comunque te la traduco:
Remo mi ghe provo, ma ogni volta ghe xe qualcun che ìstega
Remo, io ci provo, ma c'è sempre qualcuno che istigaPar esempio iero go acetà (iera na vita che no giravo co lori (anche parché e femane le ghe assa poco spazio

), cussì go dito:
"so 'nda via sabo

ma questi i xe tranquii, al masimo me fasso mae parché me indormesso e casco"
Per esempio ieri ho accettato (era una vita che non giravo con loro, anche perché le femmine non lasciano loro molti spazi) e mi sono detto:
sono andato via sabato, ma questi sono tranquilli, al massimo mi faccio male perché mi addormento e cadoNo go dito gnente a Alby, figuremose, el me spua so un ocio
e po ghe jera anca do

, figuremose co ea so moto originae!
Non ho detto niente ad Alby perché, figuriamoci, mi avrebbe sputato in un occhio (dopo).
e poi c'erano anche due poliziotti e lui con la sua moto "completamente originale" .....
Ma ogni volta, ghe xe qualcossa che manda a monte tute e me bone intenzion.
Go savesto soeo ai trenti che ghe sarià sta anca na tosa e mi pensava: "benon esso so sicuro che me indormesso e casco!".
Ma ogni volta c'è qualcosa che vanifica le mie buone intenzioni.
Ho saputo solo ai Trenti (birreria di Bassano che è un punto di transito di moltissimi bikers) che ci sarebbe stata anche una ragazza e ho pensato: di bene in meglio, adesso sono proprio sicuro che mi addormento e cado.Cassio, co ghemo scuminzià e curve, me so svejà de colpo!
Esclamazione (classica), appena iniziate le curve, mi sono svegliato di colpo!