Riprendo questo topic che mi sembra un po' abbandonato.
Ieri so 'ndà in Rataicosa co Antonio (FerrariGp).
Aea matina un fià frescheto e me so vestìo un fià (no come l'ultima volta). Ghe jera anca 'na bea ventara.
Dopo Boeogna, 'ndando su verso Pianoro, strada libara, no come l'ultima volta che ghemo trovà blocà par corse de machine in saita.
Semo 'ndà su, ritmo alegro, ma no esagerato, insoma da godarse in santa pace.
Semo rivà su al passo e trovà el soito mare de moto, nonostante el fresco. Sosta e visto che jera quasi mezodì semo 'ndà verso Firenzuoea, o mejo semo partii diferenzià. Mi go pensà che lu fusse zà partio (nol gera più de fianco a mi) parchè non lo go più visto e me so invià pianeto, tanto el me speta, go dito, ma pa strada non lo cato.
Rivo all'incrocio pa Firenzuoea, giro e me fermo a spetare pena girà. Strada in discesa, moto ferma (stuà), ma Antonio nol riva. Eora smonto ma faso fadiga, parchè gavevo ea borsa da sea (visto el tempo) e casso, ea moto se move chel tanto che se sera ea stampea (no gavevo messo ea prima

) e me so robaltà come un quaio co ea moto de sora. Par fortuna che xè passà un moreto e el me ga jutà a tirarme su mi e anca ea moto, zio treno che figura de m...
Intanto me ciama Antonio e cussì capimo dove ca semo tuti do (lu jera pi indrio a Pietramala), speto chel riva e controeo ea situazion: dani aea moto zero, tra mi e el tampon salvà tuto e desso posso dire che finalmente go pozà el zenocio par tera, go e prove, go anca el segno se qualcun non ghe crede.
Semo ripartii in zerca de un posto par magnare, parchè ea Joeanda ga proprio sarà dal tuto, porc.......
Ghemo trovà, anzi ga trovà Antonio, un postesin a Coniale, tranquio e se magna ben.
Ripartii e dopo un passajo al Giogo, tornà in Raticosa, ancora tante moto, ma non ghemo visto Daemark.
Tornado zò peneà con sodisfazion fin a Pianoro.
Ghe xè diversi trati de strada malmessa, stropà co ea classica sbaiià de catrame o anca gnente.
Aea fine però semo godesto

e unquò go un fià de carne mate.